Feber Felix=inställd träning

Det är det här som är det svåra i vardagen. Som idag skulle jag haft en lite lucka mellan dagis och jobb för en kortare löptur eller träning hemma med vikter. Men felix vaknade med feber så nu är både stora och lilla F hemma. Dem blir hämtade på mitt jobb kl 12 av sin pappa så det blir jobb för min del idag iaf.
Igår var det tisdag = lämna på dagis, jobba, hämta, hem och slänga ihop middag, äta, åka till simskolan, lämna grabbarna, ta med Alva hem, värma middag till henne. Sen skulle Alva och Freja duschas. När simskolebarnen kom hem ska det fixas kvällsfika och värma middag till Saga som inte ätit mat än. Hjärtat kom hem sjuk så fixade alla 5 redo för sängen och läste bok. Nu är det bråttom ifrån ikea. Härlig bok och väldigt prisvärd!
Tog en prommoa till ica för att posta en klänning jag sålt på tradera. Mer tid fanns inte, inte energi heller då kl var närmare 21 när jag kom hem igen.

Idag blir det även trickigt med maten. Börjar jobba kl 12, har rast 14 och är inte hemma förrän 20:45. Får bli lunch på rasten och middag hemma som det ser ut nu.

Försökte lägga upp nå bilder men det gick inge vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0