Seger!!!!

Första veckan slutade med seger! -1,2kg. Känns jävligt skönt efter kalas och 30års firande mm
Det var mycket som skulle hinnas med igår efter jobbet. Bla en film som skulle lämnas igen och var inte hemma förrän 19:15. Så jag sprang en omväg till ica, lämnade igen filmen, handlade och promenerade hem. Perfekt lösning för att slippa sitta i bilen. Å på ica matfors känns det rätt okej att gå in svettig i löparkläder 15min innan stängning.

Imorse skulle jag iväg på ett viktigt möte och nervös som jag vart fick jag inte i mig någon frukost utan det vart morgondrinken. Höll mig mätt fram till lunch iaf.

Idag ska tjejerna på jobbet springa vårruset rundan med mig så jag psykiskt kan peppa mig tills på onsdag. Om jag nu inte har sån träningsvärk att jag inte kan springa alls på onsdag.
Dessa tjejer inspirerar mig grymt. Dem löper, promenerar, tränar på golds och äter nyttigt. Så det är bara för gammelmamman att hänga på!

Nu vill jag hämta mina älsklingar men får snällt vänta till 14:00

Njut i solen alla som kan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0