Dåligt med update

Har varot urusel på att uppdatera i veckan. Massor med jobb, 3 intervjuer och i natt fick hjärtat matförgiftning efter en middag på saffran.
Lyckades med mitt mål iaf. Sprang hela vårruset på 32min efter en halvrisig start. Skulle nog ställt mig längre fram. Hade Sara att ta rygg på och vi följde varann hela loppet. Dem andra 5698 tjejerna brydde jag mig inte så mycket i.
Nu har fredags kaoset infunnit sig med alla fredags trötta barn. Hugo fick akut ont i magen, 47mins väntan på primärvårdjouren. Skandal!!!! Fick tag på akuten och var välkommen dit men vi kom överens om att vila lite och sen känna efter igen. Han har sovit i 30min nu så avvaktar så länge.
Hjärtat bara sover så det kan bli en prom bara barnen somnat. Slipper man sukta efter gotta i soffan. I matfors skiner solen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0