8km i benen

Så jävla skön känsla! Men efter varje framsteg kommer ett bakslag. Idag var det korta stumma ben som sprang. Samma tid på 5km trotts 2 korta stop för att hämta andan. Vid varje steg fram högg det bak ovanför rumpan men tänkte att det ger med sig. Efter 5km gick jag närmare 2km och rusade mot klockan sista km.

Ska kolla öppettiderna imorgon på matforsbadet. Kanske blir det morgonsim innan jobbet. Simmade som ung och njuter av att vara i vatten. Finns nog ingen unge som badat så mycket i skillinge viken som jag. En dusch och en kopp te på det här så.

En favvo frukost just nu är husman med ägg på. Sen har jag provat en ny philadelphia med skinka. God tillsammans med grönsaker.

Enligt min nike plus brände jag över 550 kcal på min runda. Är bra mycket det. Å med viktklubb får man äta upp allt man bränner. Men låter bli det idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0