Bästa veckan hitills!

Konstigt nog vart dem här veckan den bästa någonsin. Nere på 60,4kg nu. Så nu börjar 58kg närma sig.
Var och simmade 40längder tidigare idag, vart alldeles skakis i benen efteråt. Ska försöka simma 1gång i veckan. 40 längder tar ca 30 min.

Har längtat efter barnen såååååå mycket. Inte träffat dem sen i onsdags. Å när jag hämtar blir Freja glad att se mig, men kallar mig pappa. När vi kommer hem säger Hugo att freja kallar johans sambo för mamma, har hört det 20ggr senaste 5 månader men idag kom tårarna. Känns som vi förstört ungen. Inga tvivel på att hon älskar oss men hon är över 1,5år och har inte koll på mamma & pappa....det här är anledningen till att vi inte har varannan vecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0